FUCKING EPIC POST

Avui torno a la blogosfera. Les banderes onejant, la música èpica al rerefons i un posat fatxenda: SÍ, HE TORNAT. I penso escriure CADA DIA. C-A-D-A D-I-A. Toma ya.

I… per a què?

1. La blogosfera està en ple declivi, i els autors deserten i tanquen els seus blogs. Els blogs ja no estan de moda. A més, ara el puto Carallibre ho domina tot, corrompent al jovent, destapant les intimitats, alterant els bioritmes i enriquint el vocabulari. No, tranquils i tranquiles, que avui no parlarem pas del Word Challenge: és mereix una entrada pròpia. Coming soon.

2. Els lectors d’aquest blog es poden comptar amb els dits d’un manc. CAP. Qui em llegeix? De què serveix tot això? Escriure amb majúscules per fer-me el guai, interpel·lant a un lector o lectora que NO HI ÉS, preocupar-me per la forma i l’estil a les tantes de la nit…

3. I de què parlaré? Què hi escriuré? Crítiques, ressenyes culturals? Confessions perverses en estat ebri? Teories sobre l’existència dels forats negres? Cinema? Sèries de televisió? Internet? Música? Còmics? Videjocs? Membrillos? Què? QUÈ?

4. I si li sumem, a més, que és un blog en CATALÀ, encara pitjor! Encara estic reduint més el meu públic objectiu! Em quedo sense mercat! Sense lectors! No ho facis, això és un despropòsit!

    Molt bé. Mode crepuscular OFF.

    I què? M’és absolutament igual. Escriuré. Encara que la blogosfera s’ensorri. Escriuré per a mi, i per a uns pocs amics fidels, i per a qui em vulgui llegir, és clar! I repeteixo, també per a mí. Per ordenar idees, per vomitar i recompondre pensaments i inquietuds i opinions. I miraré d’escriuré ressenyes i crítiques culturals, -amb majúscules, per fer-me el GUAI-, i parlaré de cinema i sèries de televisió i internet i música i còmics i videojocs i membrillos i el que em doni la gana.

    Cada dia. Em llegireu.

    FUCKING EPIC POST

    Franz Steam

    Anuncis

    ~ per Xavi Manuel a Desembre 5, 2008.

    2 Respostes to “FUCKING EPIC POST”

    1. Sóc l’únic lector del blog? Ho dubto.
      Bé, per si és així, ara també escrius per a mi.
      Per cert, no m’agraden els membrillos.
      Ànims, Freak!

    2. Hòstia, moltes gràcies! La teva presència em reconforta, tu.
      Amunt els egos, els elevem al Senyor!
      Però… q.. qui ets?? La teva presència també em desconcerta.

    Deixa un comentari

         
